Saturday, May 31, 2008

GRADUATION

Ojoj, sa mina gastbloggare skriver oftare an vad jag gor!! XD
Men sahar var det:
I torsdags under personal finance lektionen tankte jag skriva lite i bloggen. Men lararen ropade fram mig till kateden, och nar jag kom tillbaka, satt Rachel och skrev. Gosh I love her!
Och samma kvall (?) var Laura hemma hos mig. Annu en gang tankte jag skriva i bloggen, men asch da, jag somnade och nar jag vakna satt hon med laptopen i knat, och skrev.
Thank thank you soo much for your kind words Laura and Rachel! I love you both!!! Im going to
miss everyone sooo soooo much when I go back to Sweden. But,you never know if Laura will pop up in my blog again!! (you know the password hun!)

So today is the day I am graduating from Park Falls High! I will probably cry at the cermony, It has been an awsome experience!!
Ok nog med engelska, det ar ju typ bara svennar som laser min blogg och for er kan jag lika garna skriva svenska. SA japp, avslutningen startat om ca tva timmar, jag har stadat mitt rum, ska damsuga, ta pa mig min vita gown och kora i min gula mustang ner till skolans gymnastiksal. Jag hjalpte till att forbereda hallen igar. Det ar jattefint! Hela byn kommer ju fa plats dar inne!!
Jag ar pirrig!


<3>

No comments: