Thursday, June 28, 2007

det rullar

Sommarlivet rullar på; fika med några katrineholmare o östermalmsbor, shopping, picnic på djurgårn. Men icke gick de o ha någon picnic där i ons, regnet öste ner! ´Så de blev filmkväll hemma hos mig istället. mysigt!

Den där filmen, the derparted, var väldigt hoppig. Damon o Dicarpio va för lika! Dött slut, hmpf.

Greklands drottningen är äntligen tillbaka, men ah mahgad Victory. *host* slot.


Hur många gånger har jag varit på skansen i mitt liv? Antagligen för många gånger. Så borde jag gå dit med min inneboende? Yeah, lets show her some real swedish brown bears. Ehm, NEJ tack, jag sparar nog mina pengar till något annat..


Ska jag tälta med elin o co, eller se timbuk ikväll? hmm, är mycket tveksam.. äöh, tar mitt tredje alternativ istället!


Palla de här, nu drar jag.

No comments: