Thursday, October 25, 2007

another amazing night

Idiotiska datorprogramm!! Borde egentligen jobba pa yearbooken just nu, men programmet verkar ju inte vilja fungera idag, sa jag ger upp och underhaller mig pa annat hall istallet..

Sweet, jag dromde pa engelska inatt! :O Va med nagra manniskor ifran plovar, ute iskogen och jag vill inte beratta vad vi gjorde, men det va haftigt i alla fall, dromde pa engelska!

Just nu i gymclass sa far vi lara oss att hantera bagskjytte. Kul men knasigt, vapenlarning i skolan. Fast jag ar ganska stolt over mig sjalv, traffade radjuret i nacken pa forsta forsoket!

oj, tha schoolbell just rang, got to go..


(obs, djuren ar utav plast)

2 comments:

Anonymous said...

Gud jag trodde nästan att det var riktiga djur där för en sekund O.O men du nu vill jag prata snart alltså :D puss

Johanna said...

men gissa varfor vi har sadana lektioner i skolan? for att typ JATTEMAGA forsorjer sig genom deerhunting. Man:
1. skjuterdjuret, med bage
2. slapar hem liket pa sitt truckflak.
3. slizar upp det doda djuret i mindre bitar
4. pepprar kottet som attan och
5. torkar det i rok kylskap (dem bygger om kylskapen till rokrum, ganska fiffigt for dem med en seg ekonomi)
resultatet -smakar rokt peppar, Inte sa jattegott tycker jag..