Monday, October 29, 2007

pool at the pub and some Ben n Jerry's

Fick lust att andra lite farger i bloggen, sa nu ar den ROSA :)
Vissa inlagg kanske blir lite svarare att lasa, men men, jag kan val andra fargerna nan gang..
Idag mandag har vi studiedag, skont att vara ledig, jag behover det! Men mitt hostlov blir inte mycketlangre an sa. I helgen gjorde jag svenska pannkakor! Jag tyckte att dem smakade jattegott, fast det var typ ingen som ville smaka pa dem.. Vaddara? VIsserligen ar dem platta, och har lite brun/svarta flackar men dem smakar ju typ likadand som deras amerikanska fettispannkakor!
Hunden at resterna, jag orkade inte ata allt.

Igar var jag med Cori, hon ar helt galen, fullstandigt freaky bakom ratten. Korde pa stolpar och krockade nastan med ett radjur! Vi spelade biljard nere pa puben och at Ben n Jerry's glass (fick mig att tanka pa Sandra!! Minns du valentines day i ar? ;) Hihi )

Sen akte vi till hennes hus och halsade pa hennes tva hastar. Och dem dar hastarna var juh minst lika galna som hon. Dem va ju typ snarare som tva hundar, trodde dem skulle hoppa pa mig. Vi ska ut med dem nasta helg pa en lang skogstur, jag langtar val sisodar mycket efter det..

kom hem, at liote mat och gick ut igen.. :P Jag kate med Jenny till hennes kompis megans hus, skar pumpor och sa korde vi till en flickas hus (en flicka som ingen tydligen gillar) och Luke och Josh svepte massa toapapper runt hennes bil..

Valkommen till park falls hogstadiet Johanna! Arton aringar, rullar toapapper kring varandras bilar. Fast jag maste erkanna att det va lite roligt.

Ojoj, manga namn har.. men lat mig lagga upp lite bilder sa kanske det blir lattare att minnas..





Bigsister Jenny.


Jag och Jessie pa en skogstur.


Luke i keps, Megan i langt, brunt har at a football game.


4 comments:

Anonymous said...

det är TRAGISKT att de inte ville smaka på riktiga pannkakor! minsann, det är ju godare än godast :) jag förstår dom iofs, det kanske inte ser så gott ut i jämförelse.

älskar att ALLA tjejerna på den sista bilden har långt brunt hår ;)

Anonymous said...

Yeah sure I'll call you.. but u know thursday night can be both night for u and me? :P Dad will be here by then, so I can't promise anything, but I'll do my best ;) pussar och kramar

ps, tokstollar som inte äter dina pankakor! ds

Anonymous said...

Bra val att göra rosa! Men bajs på dig! Du kommer komma tillbaka alldeles mogen å vuxen!
miss u!!//Ebba

Sandra said...

ÅÅ klart att jag minns Johanna!! Du var ju min dejt! ;)
Fan va gott me Ben n Jerrys förresten! Har du testat nåra nya roliga smaker i USA? :)
miss u...pussar!