Sunday, November 4, 2007

creepy

Halloween was fun, gick trick or treating med nagra kompisar, kladde ut mig till et packerfan.
Jag var grongulvit fran topp till ta! Fick ihop sa galet mycket godis. Senare pa kvallen akte vi till caitlins hus och gick deras traditionsrunda genom skogen.. Att ga i skogen, nar det ar kolsvart och nio pers delar pa en gaslampa verkar jju inte alltfor laskigt. Men nar jag fick hora alla varghistorier, fy satan va radd jag var.. Vi gick genom skogen for att leta reda pa den har laskiga saken.


I know, bilder ar uppochner, but whatever. MAn ser juh anda vad det ar.
Jag spenderade alltsa typ en timme iskogen for att leta efter ett dockhuvud.
Dagen darpa gick min puls upp om inte annu mer!
Jag hade min forsta baskettraning..
trottande, men jattekul! Forsta pa flera manader. Nu hoppas jag pa att jag hamnar i varisty teamet.. Vi har provtraning hela nasta vecka ocksa.. We'll see..
Nasta vecka ar det deerhunting season, vilket innebar att vi har ledigt fran skolan tva dar. De andra tre dagarna kan man ocksa komma latt ivag fran. Bara saga till rektorn att "sorry, men jag ska ut och skjuta lite djur med familjen i morgon, sa jag kan tyvarr inte vara i skolan."

i morn ska det snoa.
Fram med vinterjackan!

No comments: