Wednesday, November 28, 2007

pass the damn ball to five-eleven!!

Nu ar det nastan december, jag har alltsa varit har i snart fyra manader. Woow!
Vi hade scrimmblage match i lordags (traningsmatch, inga poang raknas). Det va jattekul, lite annorlunda regler men kul. Pratade med coachen efterat och han sa attom jag stannar har i tre ar, skulle han gora mig till en wnba spelare. Hejsan hoppsan vilka hoga tannkar han har om mig!


Han, MR Armstrong (som ar typ 4 feet tall), har dessutom gett mig ett smeknamn. "Pass the bamn ball to five eleven!!" Five feet eleven inches syftade han pa, vilken liten lustig kurre han ar..

Jag har ett till smeknan forassten, MR Trochil, min gymnastik larare kallar mig JO. Problemet ar ju bara att det ar redan tva perosner i klassen som heter Jo, och jag tar typ flera minuter innan jag inser, oh, its me he's talking about! Trochil ar lite.. rent ut sagt, elak. Daren ar en cool kille i min gympaklass som ar typ tva meter lang, och over tva meter bred. Han ar alltsa jattestor at alla hall och kanter. Och for nagra veckor sedan borjade vi med aerobics, vi leds av en tjej i 80tals trika pa en tv. Innan vi brojade sa trochil "och dem som har toffsen som tjejen i videon far extra cred, men om Daren klar sig som henne, far han minus!"

Alla barnen skrattade forutom Daren,
for han var mentalt jattenedslagen.

Stackarn, jag tycker synd om grabben. XD

Idag var det en intressant krisovning i skolan. Just in case att nagon skulle fa for sig att invardera skolan med vapen (Columbine), fick vi idag ova pa att gomma oss i ett rum utan fonster och vara tysta nar folk bankade pa dorrarna. Nervtestande ovning typ. Det va lite.. Jag ar i alla fall en erfarenhet rikare.

Thanks giving i torsdags, jag at massa turkey och stuffing och all annan god mat. Josies basta kompis med man och tva barn i min alder kom till vart hus for att fira. Det va mysigt. Jag gjorde en pumpa paj som alla alskade! Eller sa dem det bara for att vara snalla? :P det far vi aldrig veta.

I morgon ska basketlaget bli fotograferade av tidningen, bast att kamma luggen in ja drar till plugget..

SKa lagga upp bilderna sen..

No comments: