Wednesday, December 5, 2007

babes and bushes



Fjarde december, klockan ar 11:07 pm. Joe, Josie och Jen sitter i vardagsrummet och tittar pa pirates of the carrebian. Jag ar inte klar med mina laxor, och kommer nog inte vara det heller innan jag gar och lagger mig. Idag har det varit en riktigt harlig dag. Igar hade vi match, vann med 12 poang. Jag maste gjort en bra insats, fick hora "good job last night" fran manniskor jag inte ens lagt market till tidigare, ;D till och med fru rektor gav mig positiv kommentar!
Nog om mina framsteg i basketvarlden. Varfor dagen var sa bra
1. Kelsey va i skolan (hon har inte varit i skolan i over en veckas tid! Hon liksom resten av highschool eleverna ligger hemma med kysssjukan.. Jag tror alltsa helt seriost att jag ar den enda eleven som inte haft kortelfeber.) Hennes andra gang, stackarn.
2. Jag fick tre underbara brev!! A jag blev sa himla glaaad!! Det ar en annorlunda, men harlig kansla att fa brev. Karlek pa papper liksom ;) Ska skriva tillbaka i morn!



Vill bara saga till er, mina underbara vanner och familj (you bet, jag ar supersingel har borta i staterna ;D :
.
.
.
pga det langa avstandet ses vi inte lika ofta,
men jag alskar er fortfarande!
pga YFU's regler, hors vi inte lika ofta,
men jag tanker pa er fortfarande!
Glom nu for guds skull inte det! LOOOOOVE YOU BABES (and bushes..)
.
.
.
.
.
.
.
.
Glaset ar halvfullt.
Halva tiden kvar.
.
.
.



2 comments:

Johanna said...

snyft, vilket poetiskt, konstverk till slut!



kan inte lata bli att skamta lite ;) men jag menar det jag skrev.

Anonymous said...

Asså alla får körtelfeber år 2007! Its sick:S
miss u xoxo
//Ebba