Thursday, December 27, 2007

A happy birthday!

Josie and me

Två dagar efter lucia var det min födelsedag. Jag vaknade, åt frukost; städade och sen var det stor fest kvällen. En kompis, Caitlin, fyller också år den femtonde december. Vi skulle slagit ihop vår fest tillsammans, men desvärre blev hon sjuk. det var stor fest hemma hos mig med släktingar och vänner! Det var mycket folk att man knappt kunde röra sig övervåningen! Josie hade bjudit alla hennes filipino vänner. Kände mig som en jätte när jag välkomnade dem med kramar, jag är ju minst två huvuden längre! Och fick jag underbara blommor ifrån sverige, man tackar! :)




Jag sitter golvet och öppnar paket, se hur nöjd jag är! Min fina blombukett i bakgrunden:)





















Min tårta, shaped as

a basketballl court!


No comments: