Thursday, August 30, 2007

Families are like fudge, mostly sweet with a few nuts

Va i skolan haromdagen! dan ar juh enorm! Fick hora att SPASH ar USAs tredje storsta skola.. OCh det markte jag. Jag hade juh tappat bort mig utan den dar kartan i handen. Traffade en utdbytdesstudent ifran spanien, hon va skitsur over att ha hamnat i wisconsin. Haha. Visst folk ser ju lite annorlunda ut och deras fester ar goofy, men det blir ju vad man gor det till.

Fick bestamma mina skolamnen, eller ja.. Cookie valde at mig. Enligt henne ska jag lasa Tyska, vilket jag inte alls forstar varfor.. ska andra det idag om jag kan. Vi ska ivag pa nagon valkomsgrej me skolan. Typ inspark antar jag.

Blev varnad for alla hicks och rednex people i skolan. Du vet, dem som enbart ar i skolan for att fightas, klar sig i hangselbyxor, gevar i backfickan och kor truckar.. WHAT? Ser fram emot att fa mota dem, haha.

Sommarlovet tar slut om en vecka snyft! fast jag har nog aldrig haft sahar langt sommarlov, (exakt tre manader!!) sa jag borde nog inte klaga. PUSS

No comments: