Monday, August 20, 2007

the perfect diet is one cookie in each hand

aahh, de ar sa underbart har!! HAr borjat vanja med alla nya saker. Att byta miljo ar som att fodas pa nytt, jag visste ju inte ens hur man oppnade ett fonster.. Men nu vet jag, och nu har jag lart mig hitta ratt i stan. Plover och Stevens point ar val ungerfar lika stora som stockholms innerstad, distanserna ar sa galet langa hela tiden, att man maste kora bil overallt. Men alla ar sa snalla och skjutsar mig overallt.

Idag har det regnat, (de har tydligen inte regnat under hela sommarn, och folk tackar mig for att jag tog med mig regnet fran Sverige.. ) men det ar bara bra, for da far kan man aka i stort leriga furhjulspar i skogen! Som jag berattat tidigare, har DOn och Cookie en hottub. AHH! LOVE IT. Jag typ missbrukar deras hottub. Och sa har dem biljardbord i kallaren.

Fast jag hoppas det blir battre vader snart, Dons brorson och hans kompis vill ta mig ut pa tubing. FEtt kul tycker jag, coockie va inte lika glad. Dem ar inga "bra" pojkar enligt henne och i fall jag ska ut pa dejt sa maste jag ta med mig en till person, "for mitt egen sakerhet". AJa, vi far se hur mkt fjag forstar av dem dar dejtingreglerna, jag ar juh trots allt blond utbytesstudent som inte alltid kanske forstar Engelskan sa bra ... ;)

Cookie och Don ar helt underbara. Superskona gamlingar som om dem va tjugo ar igen!
Deras barn ar ocksa roliga, riktiga bitchar allihopa. Sa JA, jag har det utomordentligt bra har :D :D :D :D

Ska ivag med granntjejen nanstans, fatta inte riktigt vart men jag tror de ar ngn sorts billig kladaffar. HAr lart henne att cucumber pa svenska ar kukunder.. LOL XD Just kidding, men de vore kul att busa lite.. JAg ar ju typ den enda i stan som kan Svenskaaa.

PUSSAR OCH KRAMAR
HUGS AND KISSES
JOHANNA


1 comment:

Johanna said...

kolla in addressen igen, mixade ihop siffrorna pa cedar drive..
LOVE