Saturday, August 25, 2007

If you smoke in this house, you better be on fire!

Aino kom for nagra dar sen. Hon ar trevlig. Nar hon val pratar. Hennes engelska ar just nu valdigt begransad..

Alex, lillkillen som kommer och tar over mitt rum varannan helg ar ocksa har. Han sover ganska lite (vacker mig a fort han vaknar) och kraver en hel del uppmarksamhet. Dem kallar honom little shit, vilket passar honom ;) Han kallar mig Paula istallet for Johanna eller Jojo eller Jayjay som alla andra i den har stan. Forstar inte riktigt hur han fick det till Paula, men det ar val ett fint namn antar jag. XD

Igar nar vi va ute pa en grekisk resturang servitrisen went nuts nar han fick hora att Aino och jag ar fram Europa. Han hade nagon bekand fran Macedonia, och han ville att vi skulle hang out together eller nat sant.. Right..

Dat har regnet i flera dar nu, men nu kom solen fram! lets get tan XD
PUSSs

No comments: