Tuesday, January 29, 2008

Och idag sa borjade den andra semestern, just nu har jag personal finance med Amanda, vilket ar helt underbart! Blev klar med uppgiften ganska fort sa nu sitter jag och skriver har istallet. Mittt nya schema ser ut sahar:

1st hour biology
2nd study hall
3rd Personal finance
4th Life choices (Syon insisterade pa att jag skulle ga den har klassen, hon trodde det vore kul for det andra i klassen att hora europeiska varderingar.. Vet inte riktigt vad klassen handlar om, men man diskuterar mycket, sa det blir nog latt som en platt for mig ;) )
5th World literature
6th Advanced studio art (upgradering! min larare tycker jag ar sa duktig att hon flyttar upp mig till collage bild klassen. Johanna goes artistic!)
7th Calculus
8th American History


Och Ikvall sa ar det sjalvklart match igen. Spelade min basta match nagonsin i fredags, sa ribban ligger hogt for mig ikvall...

1 comment:

Anonymous said...

fan, schyssta ämnen du läser! det låter jätteintressant, jag är riktigt avundsjuk! grattis till bild- och basketframgångarna :D "life choices", hahah, låter lite som "min framtid" som man kan välja här på individuellt val.

jag kom precis hem från kuba! fy fan va underbart det var!!! så otroligt intressant, jag rekommenderar verkligen att åka dit, av hela mitt hjärta. har aldrig sett något så speciellt som det landet. det lär ju finnas många speciella länder iofs. du lär ju stöta på mycket kulturskillnader du också, antagligen mer än du trodde från början.

hoppas du har det underbart! superkramar!