Saturday, January 5, 2008

bloody sheets

N'gra dagar innan ny[r [kte varsity laget p[ basketturnering i Menomonie, ca tre timmar söderut med bil. Det var kul, vi hade två mtacher och en träning under den helgen. Coachen tyckte att jag var för ärlig, måste lära mig att ljuga lite på planen.. Vanligtvis brukar ju problemet hos folk vara att de ljuger för mycket, men jag talarför mycket sanning minsann..


Vi färgade håret på Devin, brunett med en tjock vit slinga i luggen och råsa i nacken. Vackert!

Jag o andra sidan blonderade mitt hår, det blev mycket ljusare än vad jag trodde, men aja, ni där hemma kan ju inte se det och då gör det detsamma för mig ;) Och Devins hår ser mycket värre ut än mitt.. På hotellet bodde jag med två tjejer som heter Bekka och Whitney, och när vi skulle gå och lägga oss; tog bort överkasten på sängarna, insåg vi att de vita lakanen RÖDA! Alldeless fläckiga av blo.., USH vad äckligt! Varken Bekka aller Whitney ville klaga, men jag vägrar sova i en snuskig säng som jag har betalat för! Så jag, the sweet swede, gick med bestämda steg till receptionen och krävde att få nya, rena lakan. Dagen efter vi kom hem var det nyår,
jag dansade in nyåret och vi skrek med till FOXs nedräkning inför år 2008. Gick och la mig hyffsat tidigt eftersom dagen därpå skulle vi åka till Glidden för att hämta Joes snöskoter, och nu kan ni nog gissa vad jag underhöll mig med sista dagarna innan skolan tog fart igen.


Bilder fr[n en bildlektion, som jenny tog.
H'r sitter Britany och Cayle

tittar lite dissande mot kameran..

























Och här har vi några äkta Park Falls lantisar ;)


















Syrran Joanne och hennes pojkv'n Johnny





















Tianna?








Princess?











Jenny?























No comments: