Tuesday, May 27, 2008

black bear!!!

I lordags hade vi goodbye fest for mig!!! Vi akte upp till Amandas lilla stuga, en ca 45 minuter utanfor stan, spenderade natten. Vi har val runt tretton pers, en sot skara manniskor. :) Men det tog oss inte lang tid innan vi fann forsta bjorn sparet. Jo ni laste ratt, freaking BLACK BEAR TRACK!!!
Vi sag ocksa nagot som var misstankt likt vargspar, precis utanfor vart hus. Trevligt trevligt. Och sa fanns det ingen toalett, sa om man ville ta en crap fick man ga ut i morkret med en liten gaslampa i ena handen och toarulle i andra och bona och be att skogens rovdjur inte skulle se/hora en. Men det va jattekul i den lilla stugan. Och sen sa slutade elementet fuingera senare pa kvallen, sa jag delade sang med Jess.
Det var tydligen thunderstorm (igen) den natten. Alla hade vart vakna och oroat sig for vadret natten lang, men inte jag! Jag sov som en stock. :) Obemarkt.
Sondag akte jag pa grasklipps race med Courtney och hennes familj. DEt ar tydligen jattepopular sport i wisconsin. Man tar bort grasklippsbladen och trimmar motorn och sen kor man runt runt runt pa en lerig bana.
Vi blev sa fyrhjulsugna av allt raceande att vi tog en liten tur med Courts fina roda.
Sen var jag for trott for att aka hem, sa jag kollade pa I am legend med hennes Brorsa Cody, hans schompisar Erik och Vicky. Urusel filmtittare som jag ar, somnade jag inom tva sekunder och sov gott natten lang! Eller nej, inte natten lang, jag vaknade runt tva nar jag blev utmanad pa poolturnering. och gissa vem som vann, ALLA rundor?...... :D :D

Men suck,
jag forsokte gora en kort update, men sedar det gick inte! Jag far nog borja ladda upp fler bilder istallet....

No comments: