Friday, May 23, 2008

from snowstorm to thunderstorm

Och nu nar det narmar sig helg, ar det nog dags att ge er en uppdatering om den forra... ;D
Jag har varit lite for trott for att skriva en massa blogginlagg. Istallet har jag last kompisars bloggar. Fasiken, alla har ju blogg nufortiden. Sa om alla skriver blogg, men vem laser dem da? Jag vet inte hur ni gor, men jag ar oftast for lat for att lasa bloggarna, den enda jag riktigt foljer ar dinstil.feber.se for alla klar sig sa roligt :D och tjuvlyssnat.se for da far man sig ett gott skratt.

AJa forra fredagen var jag pa blind-date. Jag gillar inte att blogga om karlek, men nu brot jag tydligen den regeln, sa da far jag val fortsatta att beratta. For er som inte vet kan blinddates sluta tva satt: antingen gar det fantastiskt bra, eller slutar det fruktansvart daligt. Mitt var det andra alternativet :P Vet inte riktigt varfor det blev sa himla jobbigt, men det var verkligen inte alls kul. Sa fort jag fick chansen, flydde jag hem igen och sussa gott i min mjuka badd. Dagen darpa akte Joe och TJ till minneapolis Airport for att hamta Jen som vart pa Miyavi konsert i CA. Sa jag var ensam hela dagen och hela kvallen, SOOO NICE.

Thunderstorm harjade utomhus, medan jag och Laura myste hela kvallen hemma hos mig! :) Trevligt varre! Och vi hade feeest. :D YES, Tva pers och vi hade feeeeeeeeeeest ;D haha, Vi hojde volymen tills vi inte kunde hora askan utomhus och afro dansade till Moby - its raining again. LOVELY!!!


Laura sov over och vi delade pa min supersmala sang, den ar sa smal att en chopstick skulle ramla over. Och da kan ni tanka er hur trangt det var for oss! Och sa visade hon sig vara en fysisk drommare: jag vaknade med en small, hennes armbage i mitt ansikte! Da blev jag sur och kickade henne ur sangen :D moahahah.
;)nej nu skoja jag bara, ;) fast jag forsokte knuffa ur henne, men hon var for tung...
Och i sondags...... Kommer jag inte ihag vad jag gjorde!

Slutet! The end!

Eller nej foressten, jag hade min sista softballmatch i tisdags, och nu kanns det som att hemresan ar olidligt nara!

slut pa slutet! End of the End!

No comments: