Monday, May 12, 2008

PROM

Okej, det har va valdigt konstigt... Jag gick forbi Jenny som satt i soffan och gnuggade in Nagelborttagningsmedel pa sin dator!!!!!!!!
Jag fragade henne vad hon holl pa med och Jen forklarade att hon forsokte ta bort nagellack pa sin dator...... XD ojojoj

Och igar var det prom!! det var aldeless magisk kvall med dans, the walk, promqueen o king som rostades fram, och allt annat man kan tankas gora pa prom! :) tihi


Under walken kom alla foraldrar dit. MAn fick ga tva o tva ner for en trappa dem byggt upp inne i Aulan. Efter det, frosokte Jessies pappa dansa med mig. Jattejobbig situation maste jag saga. Han tog tag i min hand och drog ut mig pa golvet. PA vagen ut mot dansgolvets centrum greppade jag tag i en kompis, borjade latsassmaprata med henne (som for ovrigt inte var till sa stor hjalp. Hon kollade jattekonstigt pa mig och undrade nog varfor jag hel plottsligt kastade mig in i hennes samtal med sin pojkvan...) och sen flydde jag, springades med klackarna i vadret darifran....
Men men, jag hade skitkul :) Det ar definitivt en kvall att minnas!



Pa forsta bilden ser vi Mig Vanessa, Jessie och Tiffany.

Vanessa, Moi, Caitlin, Kendra.


Tva utbytesstudenter :)

No comments: