Monday, April 7, 2008

Guns / Adam and Steve

Debatten med rednex trion kaosade totalt. Killarna sa saker som "God created Adam and Eve not Adam and Steve" var ett av argumenten. Vi hade typ tva manader pa oss att forbereda infor debatten och det var det basta argumentet dem kunde komma med? XD

Pa lordags eftermiddagen var det sa varmt att jag satt ute ich solade! Forsta gangen jag suttit i solen sen jag lamnade sverige typ... Riktigt skont. Fast egentligen ver det itne sa overdrivet varmt, det var runt 17 celcius. Men jag har ju liksom vant mig vid det kalla, sa den normala Sverige temperaturen kommer bli varsta varmeboljan for mig!
Lordagskvallen spenderade jag hemma hos Jessie. Hennes pappa blir alltid jatte exalterad nar jag kommer over. Han kan tyska och sen han horde att jag ocksa pratar tsyka, har han ovat sina sprakkunskaper med mig. Och helt polottsligt fragar han mig pa sin tyskengelska "Hast du etwas eine .... uhm... uihmm.... gun gemacht?"
Jag typ ooooooooooohhhh, NEJ jag har aldrig andvant pistol tidigare. Men nu har jag. Han sa att jag var jatteduktig pa att pricka ratt. Min nyupptackta skill! Fast hur ska man nyttja den skillen egentligen? :S

Och ikvall hade vi basketavslutningen. Bade JV coachen och varsity coachen holl varsitt tal for mig! "Johanna has come a long way. She is the best exchangestudent we've ever had."
Naw, ni ger mig tarar!! ;D




Dagens varfor-vi-alskar-barn part drei:

En mamma och hennes son ~10 handlar middagsmat.
Sonen: Mamma! Jag VILL ha pizza till middag!
Mamman (trött): Då blir du tjock och får klet i artärerna. Sonen springer bort till godis/chipshyllan och greppar en påse jordnötter, som han sedan dinglar framför mamman.
Sonen (lugnt och hotfullt): Mamma. Får inte jag pizza så öppnar jag nötpåsen och - POFF - så ser du ut som en blåsfisk!



tjuvly

No comments: