Friday, April 11, 2008

in the summer time you got women on your mind

Veeeeeeeet inte vad jag ska skriva idag sa idag blir det en massa anit vett.

Arier.
Kloka ord fran Matt igen. Vi satt som vanligt i engelska klassrummet, sista lektionen innan lunch och tiden sniglade sig fram. Det var nagon diskussion om buddhister och plottsligt avbryter matt och sager:
- I fucking hate buddhists.
- Du vet nog inte ens vad buddhist ar, sager lararen. Jay, en elev fragar trott:
- Finns det nagot som du inte hatar Matt?
Han tanke en stund och svarade:
- White people and crack.
Jaha dar ser man. Rasisterna i Park Falls forsvinner tydligen inte. Dem blir bara varre och varre och fler och fler for varje dag XD. Och uttalandet av forbjudna tillfredstallelser gav honom en fin liten kvarsittning pa tva timmar.

Och foressten sa kom snon tillbaka igen. Crap. Fast vi kanske kanske kanske blir hemma fran skolan i morgon, det ar en sno orkan utomhus!!
Nar jag o Morgan gick ut till parkeringen (hennes bil stod en bra bit fran min) och nar jag vande mig for att skrika lite blajj till henne, flog det in issno i kakhalet!! Kandes som nalar i munnen och istallet for ett skrik kom det upp ett gurgelhost typ. Morgan skrattade nastan ihjal sig.

Annars har det inte hant sa himla mycket. Jag ar fortfarande MVP player pa softball planen (I.N.T.E.) och det kanns skitballt ;)




Varfor-vi-alskar-barn del har-tappat-rakningen:

En flicka ~5 Springer med glada steg mot sin mamma. I handen haller hon en halv skogssnigel.
Flickan: Mamma, mamma! Jag hittade lakrits i skogen!



Varfor vi alskar blondiner del ett:

Två tjejer ~14 sitter och jobbar med uppgifter i franska boken.
Tjej 1: Men hur i hela världen ska jag kunna veta vilka ord som är positiva och negativa?!
Tjej 2: (skeptiskt) Positiva och negativa?
Tjej 1: Ja, positiva och negativa! Du vet, "le" och "la"!
Tjej 2: Du menar maskulina och feminina?
Tjej 1: Aah, just det…Men det är ju nåt språk där de använder positiva och negativa! Vilket språk är det nu igen? Vilket är det??
Tjej 2 (muttrandes): Matte…



tjuvl
.
.
.
http://www.youtube.com/watch?v=KbdyrRlYR2E Nu ska jag hoppa i sang, dromma mig ivag fran snoovadret och lyssna pa in the summertime av Mungo Jerry.
.
Sov gott k-kamrater!
.
.
.

No comments: