Wednesday, April 2, 2008

pling pling

Och i morse vaknade jag kl sex av Whitneys ljusa stamma. Jag lag som en liten dod liten korv i sangen och bara ville inte stiga upp. Tur att man har en kompis som Whit, annars skulle man val aldrig komma i tid.. Anledningnen bakom denna tidiga uppstigning att vi skulle pa mote i skolan och sota Whitney kom snallt forbi och vackte och korde mig dit.

Och nar skolklockan antligen ringde, 3:23 (dumma klocka, vi slutar 3:20!!), och jag gick ut pa bilparkeringen, mottes jag av arets forsta varstralar!!!!!!!!! WOOOOOOOOHHOOOOOOOOO. Och vet du vad det betyder? Att det ar annu kortare tid tills jag ar hemma igen!! :O:O Spannande!


Dagens ilandsproblem: vilken prom klanning ska jag kopa? Pa Personal Finance lektionen satt jag och kollade pa klanningar pa internet och runtomkring mig hade jag fyra kacklande amerikaner som skrek kors och tvars ut sina asikter. Men trots de, hittade jag en klanning som JAG tycker om och som JAG hittade helt sjalv. Sahar ser den ut!





Och har kommer anlednigen till varfor man ska borja lyssna pa billy jean igen. American idol ar jatteutjatat men oh lalaaaaaa, jag tror jag har foralskat mig i Cooks rost!!!






Dagens varfor-ALLA-alskar-barn del dos:




En far kommer cyklande. Sonen ~ 4 befinner sig några meter längre bak, också på cykel.


Sonen: Vad långsamt du cyklar pappa!


Pappan: Mm.


Sonen: Flytta på dig för i helvete så att jag kan cykla förbi!


Pappan (argt och chockat): Vad sa du?!?!


Sonen (tveksamt): … pling, pling.










byebye




.

1 comment:

Anonymous said...

haha vårstrålar?!

Här har vi haft sommar!!
skojjar inte. blå himmel strålande solsken i en vecka nu.. visste lixom inte ens att vi kunde ha fint väder (blå himmel) så länge i sträck. sug på den du!