Sunday, April 27, 2008

tjejkvall vs gubbkvall

Idag skulle jag ha ridit hast med Matt och Zack (Matts brorsa), men snyft dem blev inkallade till jobbet!


Idag skulle jag ocksa akta pa 16 km lang cykeltur med Kori, men snyft det blev ocksa uppskjutet!


Sa fran en fullproppad sondag till en valdigt lugn sadan. Men edt ar val okej, aven jag behover vila ibland. :)




Och sa ar min kara Swede familj i grekland den har veckan, samtidigt som det borjade snoa i Park Falls igen! Det kanns jattekonstigt, snart Maj manad och det ar fortfarande sno utomhus!




I fredags hade vi tjejkvall med facemasker, mjukisklader, romantisk komedi film och mangder av godis!! I Lordags tranade jag och hurtbullen Kori pa gymmet, for att sedan cruisa runt i stan. Nar vi passerade bensin macken sag vi Koris senaste pojkvan med nagra kompisar, nagon hade kockat med bil, sa vi fick hjalpa till och lyfta upp den pa ett flak.




Senare pa kvallen hade grandma Mary bjudit mig pa en southmusic kvall i Skolans Aula. Jo sa ar det, den enda konsert-liknande byggnaden i byn ar skolans Aula, och dar agnade jag min lordagskvall, med damer och herrar pa 60+. Men det var gulligt att se alla pensionarer sjunga ikapp till sanger fran 40talet! Det var en stark kontrast till kvallen innan, for sure!




Och sist men inte minst, Joe (los vardpappos) har bytt ut sin Blazer (bild nedan)till en gul mustang med ELDFLAMMOR!!! HAN MASTE VARA TOKIG!





piece aut

No comments: