Wednesday, April 23, 2008

nytt losen till tosen

ojojojojojjojojojojojojojojojojojoj jag glomde bort mitt losenord till men blogg, och darfor har jag inte kunnat skriva pa lange!! :O:O:O Men nu kom jag pa den igen!! Jaaaaaaaaaa hurrraaa!!!


Och om trettio sekunder maste jag ga for jag ska pa softaball traning. Men jag ska forsoka summera den senaste veckan:

Jag har hade turnering i Lordags och det va jattekul. Dessutom fastnade vi med skolbussen i lera.

Jag har blivit antagen till National Honor Society, vet inte riktigt vad det innebar an, men det later ju finfint. Man kan ju alltid hoppas pa att man far ett eller annat stipendie.

Idag ar jag pa framsidan av Park Falls Herald, ni vet, byns tidning som kommer ut en gang i veckan. Dem hade vant pa nastan allt jag sa. Nagot som var nastan 50% ratt var:


Johanna said her father has been a fan of Johnny Cash for years, and she credits his interest in the late country-western singer's music with her own familarity with american country-western music. She compared the popularity of country-western music here with the popularity in Sweden of a Native Swedish kind of music called "Schlager".

HAhahahhahaa!!!!!!!!!!!!!
Sa for den som inte visste ar var underbara harliga Carola-shlager numera en Native Swedish musikstil.


LMAO I just can't stop laughing.

No comments: