Tuesday, April 1, 2008

hurray for snowday

Idag ar det snostorm vilket innebar att vi ar lediga fran skolan!! Idag skulle jag annars haft debatten med mina tre loverboys, helt okej for mig att det blev uppskjutet! :) Igar tittade vi pa en Oprah dokumentar pa Engelska lektionen (inte konstigt att dem inte ar battre utbildade... oprah pa en engelskalektion, halla?!?!? ). Men eftersom jag och matt inte ar all over Fru O, raknade vi halen i hans T-shirt istallet, tror det var sju stycken. (Stackars kille, jag kanske borde skanka en tshirt eller tva till honom..) Och sa gjorde vi ett nipple window i hans troja. Vi klippe i trojan, dar det annars brukar finnas en skjortficka typ. Och nar matt lyfte pa tygbiten skratta han och sa "Look! It's a nipplewindow!"
.
.
.
Dagens-Varfor-vi-alskar-barn, del ett:

Två pojkar ~10 sitter och pratar med varandra, samtidigt som de bläddrar i en Metro. De ser en en bild på Hillary Clinton, tagen inför presidentvalet.
Pojke 1: Alltså, hon är inte snygg…
Pojke 2: Nej, hon ser ut typ så här. (Pojke 2 drar bak kinderna med händerna, så att ansiktet sträcks ut, och grimaserar)
Pojke 1 (skrattar): Ja, hon måste vara jättegammal. Typ trettio…




tjuvlyssnat.se

No comments: