Wednesday, March 5, 2008

Blond and smart

MY GAAAAAAD Jag sag just mig sjalv pa tv. Inte trodde jag att jag skulle fa se mig sjalv nar jag sjonk ner i soffan och knappade igang teven. Visserligen misstankte jag nagot i tevestil nar tjocka filmteamet var pa var traning igar... Men vadda, hur ska jag kunna veta?


Hittade ett litet tidningsartikel om moia teama:

Quick start fuels Cardinals past Jills
By GARETT GREENWALDAssociate Sports Editor
Published: Monday, March 3, 2008 10:58 AM CST
RICE LAKE — Basketball coaches love fast starts in the playoffs. And basketball coaches really love 12-0 starts in the playoffs.The Park Falls Cardinals held the Ladysmith Lumberjills scoreless in the first quarter of Saturday night's WIAA Division 3 Rice Lake Regional final, and the Cardinals were never threatened after that en route to a 52-36 victory in girls basketball action at "Ole" Olson Gym.



Och i morse nar jag laste tidningen lag mitt namn over eleverna med bast betyg i skolan. Trevligt! Fast sa ar ju over halften av eleverna smokin'hoga hicks och bryr sig inte ett dyft om morgondagen, bortsatt fran huruvida trucken har tillrackligt med ojla eller ej.

So long
-kallesong
.
.

2 comments:

Anonymous said...

HAhaa that's a good one :P
bra betyg... du e väl nån av de enda som åker bort ch pluggar... gullunge

Johanna said...

Syftar du pa mitt kalle-song avslut? Came up with it all by myself :D Tihi