Tuesday, March 18, 2008

tva sma

Tror jag glomt beratta tva sma detaljer....

Forsta ar att min vardmamma Josie flyttade till Las Vegas for ca en manad sedan. (Yes, en "liten" detalj bara, som jag glomt bort att beratta..) Idag ska hon pa jobbintervju pa Hooters. Nagon som vet vad for sorts foretag Hooters ar? Om du inte an redan vet mar du nog bast av att inte veta:P Men jag kan val ge en hint: vad for slags jobb ar valdigt vanliga i LV?.....................

Och sa jag aker till Chicago pa torsdag, stannar till sondag. Det tar ca sex timmar att aka dit vilket jag tycker ar helt OK for att hamna i mitt ratta element igen: storstaden!!!
Jag har gjort en laaaaaaang lista pa saker jag vill gora dar. Precis som jag gjorde innan jag akte till London for nagra ar sedan :) Jag alskar stora stader, lagtar langtar langtar


Nagra saker jag ska gora:
- kopa softballhandskar
- kopa en san dar limegul softboll
- ga pa museum, fast ar pa Joes intiativ, inte mitt..
- impulsive shopping for moi
- Agnes har get mig en laaang lista pa saker hon onskar sig
fran storasyrran i USA. Well *host, host* vi far se...
- klippa haret
Basically just enjoy life.


HJEAPPIE ISTUER

..

2 comments:

Anonymous said...

Haha Hooters? vad är det för porrmorsa du fick?! (okey förlåt, dom är faktiskt respecterade och dansar bara lite dirty på borden) :P haha

Johanna said...

Hooters påstår sig faktiskt vara en familjen restaurang, hahah Familjerestaurang som betalar sina servitriser att skaffa bröstimplantat? XD
Fast igår berättade the employeer (som jag gladeligen förmedlar vidare!) att hon blivit placerad i kassan!!! porrmorsa no more!