Tuesday, March 18, 2008

sensual softball

Springbreak kunde inte kommit mer passande. Jag har sovit och sovit och sovit och... sovit.
Att bo i en annan kultur ar valdigt energikravande maste jag saga. Jag har bott har i sju manader och har fortfarande inte vant mig 100% med allting. Jag ar ju sjalvklart inte lika lost som i borjan, men ni vet nog vad jag menar; "Stockholm i mitt hjaa-artaaa". Och nar jag bor i energislukande omgivnig blir jag trott, och darfor har jag sovit typ 14 timmar varje dygn under lovet. Ganska nice faktiskt. Den enda gangen jag tvingat mig sjalv upp ar for att det ar softball traning. Och idag var jag valdigt nara pa att inte ga, dem traningarna ar sa sega! Idag tex, jag kommer dit, vi varmer upp som sniglar i tjugo minuter, kastade sedan dar tjocka limegula bollen i TVA TIMMAR. Satan i gatan vilken mjolksyra jag hade.
Varfor tycker sa manga amerikaner att Softball ar en sa snygg och sexig sport? I don't get it, man star med bojda knan, ut med rumpan, tjockishjalm och knalanga strumpor, slagtra mot axeln och sa ska man sla ivag bollen det hardaste man kan... OJ VAD SENSUELLT DET LATER.

Man kanner sig sa patetsik, nej ush, tacka vettja basket.
Och jag blev foressten placerad i JV (junior varsity) laget vilket jag tycker ar helt forstaeligt..:P Dem andra tjejerna har (precis som i basketlaget) spelat typ sju ar och har kommer jag och har aldrig provat sporten tidigare.. Jag fruktar matcherna som borjar om nagra veckor, jag kan ju inga regler alls.

2 comments:

Anonymous said...

Ja men det är ju underbart sexigt.. vilken tur att du inte valde någon sport så du behövde gå runt och se wierd ut... NOT!!

Johanna said...

Fast frågan är om track, som är det andra alternativet är så mycket sexigare...