Sunday, March 16, 2008

tre man fran batten, en kvinna pa toppen

Jag pallar inte min debattgrupp....
I world litterature klassen star debatt next pa schemat. Lararen delade in oss i grupper om fyra och jag hamnade med tre toppen killar. Okej, det dar med toppen var jatte sarkastiskt menat. Min grupp suger banan!!!! Har ska ni fa hora. Tillat mig presentera er for
kille nummer 1:
Kory - Vagrar prata med mig av den enkla anledningen att jag ar tjej. Vet fortfarande inte om det ar for att han ar ar kvinnofortryckare eller om han ar radd for mig. Tjolahoppsan!
.
.
Kille nummer 2:
Matt- Fragade mig om alla ar tjejer ar blonda i Schweden. Jag ljog och svarade "Japp, varenda en" Matt lyste upp "Sweet!", stallde sig upp och gick emot dorren. Nar lararen fragade vad han var pa vag svarade Matt "Im going to Sweden!"
Kille nummer 3:
Brandon- ar nastan aldrig pa lektionerna. Och nar han val ar dar, sover han.

Visst ar det en intressant debattgrupp! Fast nu (tacktacktack) ar det springbreak!! Yes, sa nice! Ingen debattgrupp pa en hel vecka!!
.
.



1 comment:

Anonymous said...

hahaha fy fan vilka underbara killar :P gillar no.2s attityd :P
Jag tycker dom verkar softa ja :P fast sen är väl jag kanske inte den mest seriösa när det kommer till debatt.. eller?