Sunday, March 30, 2008

my crew

"I wanna thank my mom, dad, hostparents, my coaches, and all my fans who have supported me through the season.. It has been a great time... and.. I'll see you guys next season."

Okej, jag skojar lite med er :) Men vi ska ha basket avslutning nasta sondag och jag behover skriva ett tacktal. Vadda tacktal? ska jag presentera som NBA snubbarna gor pa presskonferenser, eller bara hoja glaset och saga "cheers"? Skriv inlagg om du har nagon bra ide pa tacktal, tack..

Har har vi en bild pa min otroligt snygga idolaffish, orange med vita prickar. I bilden kan vi dessvarre inte se min fanclub (som gjorde affishen infor sista hemmamatchen). Tippar pa att fancluben bestar av 120 000 people. Sakert fler, hur ska jag kunna ha koll i mitt busy life? ;)

.

No comments: