Tuesday, March 4, 2008

one two three four...

Jag har Amerikansk historia just nu, sista timmen, vilken aktiv elev jag ar...
Googlade runt lite och borjade soka pa olika namn. Visste ni att det finns en till Johanna Baecklund som ar fotbollsmalvakt och bor i typ Norra Norrland? Pa wikipedia star det att hon har smeknamnet "Bacon". (Mitt ar kottbullen, hennes ar bacon, bada har kottsmeknamn. Vi har sa mycket gemensamt! Kanske jag lever dubbelliv utan att veta om det? Fast det blir val trippel om man raknar in Amerika..)
Overvager att wikipedia infon till
"Johanna Baecklund "kottbullen", Basketspelare. Spelat i alvik basket sedan 2005 men rekryterades till Wisconsin PF Cardinals i hostas" Det tycker jag stammer in mycket battre.

Dessutom hittade jag ett tidsresultat fran springtavling ar 2005!! HAHAHhaha, det minns jag knappt! Jag tavlade i en och en halv kilometers klassen, och det tog mig typ tio minuter...
Tora sprang inte du och jag det tillsammans??? Eller faintar minnet?

Fare well to Favre!! No more nummer fyra i greenbay packers!

Och for den som undrara sa kopte jag igar en deodorant som luktar jatteilla. Fast sa kostade den typ sju kronor..



Kelsey korde just det har skamtet pa mig, (och jag gick rakt i fallan):
Kelsey: sag hogt (med engelsk uttal) "I hope ness".
Jag: "I hope ness"
Kels: Och nu, bokstavera "I- H-O-P-E" och utala "ness" normalt.........

Kelsey, din Pervo unge!


1 comment:

Anonymous said...

Visst sprang vi tillsammans alltid :) Fy fan vilken mardröm, jag hängde på i min träningskompis Kristinas tempo, eftersom att jag själv aldrig sprungit så långt och jag tänkte att hon borde veta hur fort man ska springa. Sen råkar ju hon bara vara en av de där ungarna som vunnit alla junior-sm-grejer som finns, visserligen inte långdistans, men höjdhopp, längdhopp, sprint, osv var hon bäst i sverige på.

Jag kom i mål en sekund efter henne eller så, och jag var så spyfärdig och slut att jag, Tora, GICK FÖRBI mannen som delade ut godispåsar och la mig ner på marken och dog.

Kristina tog ett andetag och gick sedan vidare, helt oberörd.

Jag kom i alla fall på typ 9nde plats! och det är ju toppen :D

Fan, 3 månader Johanna! Det är ju ingenting! Snart får man alltså se dig igen. Då kommer jag för övrigt att ha tagit studenten och kommer alltså vara vuxen och häftig ;)

Kramar i mängder!!!