Sunday, March 30, 2008

klockan ar tva och har ar ekot:

De ar morgon. Klockan ar 2pm och jag vaknade just. Sitter vid datorn, princess ligger vilandes mot mina fotter och pa datorbordet framfor mig ar min frukost bestaende: tva french toast med maplesuryp, oreo cookies och en kopp gront te. Det grona teet ar en vacker kontrast till min ooh-sa-naringsrika maltid. Gott ar det i alla fall :)

Jag som hatade sirap for ett ar sen, och nu ligger ett tjockt laget fin parkfallsmade sirap pa mitt fat, hoppsan, jag tror jag ar amerikaniserad!












I veckan har vi tranat softball pa skolparkeringen, jag var jatteradd att vi skulle sla bollarna pa nagon av rednexgrabbarnas bilar, man vill ju inte hamna i brak med en kille i hangselbrallor och och ihalig tshirt liksom...



Och sa hade musikalen Cinderella provuppspelning for min klass i torsdags, folk sa att den va jattebra, sjalv visste jag inte riktigt eftersom jag sov genom tva av fyra akter... Men i lordags gick jag for att se de igen med nagra kompisar och den va riktigt gullig. Naw, puttinuttisar!





.

No comments: